15. jan. 2011

I love this box!

Photobucket
Denne Sex and the City box købte jeg (bl.a.) igår på min shoppetur med Silke:)
Og vi har allerde set halvdelen af første sæson. Og jeg er igang med resten nu;) Den er goood!!
Glad for at jeg besluttede mig for at købe hele pakken på en gang:P
De andre ting på billedet købte jeg også igår; Elle magasin og bh fra Monki, plus et Skøn magasin, som jo er gratis fra Matas:)
Det var en rigtig hyggelig eftermiddag og aften igår (og formiddag idag) hvor vi bare tøse snakkede og, ja, så film, hehe.
Har købt en masse andre ting jeg også er rigtig glad for, men dem må I vente lidt endnu med at se, for nu skal jeg se mere SATC :P
Ha en go aften, søde læsere! :)

PS.: har I set min nye header, og hvad syntes I om den?? :D

4 kommentarer:

Maria sagde ...

Jeg elsker også min SATC-boks, som jeg fik af min kæreste engang, han skulle rejse væk fra mig i et par måneder, så jeg havde noget at give mig til, mens han var væk. Det var en god og sød gave, synes jeg.

/Maria

Gunilla sagde ...

Nåårh hvor sødt, ja det var da en god gave:)

Louise sagde ...

Elsker boxen, men har godt nok ikke set den i så fint et design før! :)

Gunilla sagde ...

Ja den god ikke!? Men vidste dog ikke der fandets flere designs til den;)