13. jan. 2011

New new

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Her kommer endelig nogle af mine julegaver, jeg så længe har villet vise jer:)
Samtidig vil jeg lige informere jer om, at jeg nu også har lavet et lille tumblr-liste længere nede på bloggen. Der er ikke så mange på endnu, men det kommer der sikkert. Overvejer faktisk også selv at starte en, men nu må vi se:)

Nogle af tingene her på billederne er gaver og andre er ting jeg købte henholdsvis i Polen og da jeg var i Malmø med klassen inden jul. Og et par gamle ting også, faktisk;) Blandet landhendel, simpelthen.
Fik både et Bobbi Brown-makeupbørste-kit og et minispejl af min moster.
Mascaran købte jeg i Malmø, i en H&M faktisk ;) Den er kun ok, ikke noget specielt vil jeg sige, men den var flot, hehe.
I Polen købte jeg flere eyelinere og neglelakker, jeg købte jo også dem her:) De var jo viildt billige.! Købte også Kobo øjenskyggen i Polen.. havde den på nytårsaften.
De to læbepomader fra Body Shop og Urban Outfitters (engang fra min moster også) er gamle, og de turkisblå øreringe ved jeg egentlig ikke hvor er fra, og har heller ikke gået med dem, hmm ;)
Billedet af baby fusser fandt jeg på p-pladsen i sneen og tog det med hjem på radiotoren :D

Imorgen skal jeg jo shoppe med Silke og så skal jeg sove hos hende bagefter jubiii, jeg glæder mig!!! Ka' I ha en go weekend, hvis vi ikke ses inden, skal lave en masse lektier nemlig:P

Nå, nu må jeg at komme i seng, så jeg kan tage kloge valg i Lyngby Storcenter i morgen :D
GODNAT!

Ingen kommentarer: