26. jan. 2011

Plan 260111

Mine planer idag er mange!
Har nået de fleste ting, men der er flere ting jeg stadig skal og også gerne vil, men ikke heelt ved om jeg har tid til endnu. Jeg skal jo på arbejde og det betyder også spise tidligt, for mit vedkommende i hvert fald :)

-Altså først og fremmest kan I lige få et "ordenligt overblik" over at jeg virkelig gerne vil meget på en dag ;D I det mindste havde jeg fri kl 12, så der scorer man jo lige lidt ekstra tid..
Photobucket

-En af de andre ting jeg trængte til, var at få fjernet neglelakken :P Det kan jeg heldigvis strege over nu! ;)
Photobucket

-Men jeg trænger bare ENDNU mere til at se sex and the city- eller min "nye" film som jeg ønskede mig og fik i julegave, nemlig Amelie :) Tænk at man kan have så meget lyst til at se film? I det mindste holder jeg mig til de vigtigste ting først, haha :D
Photobucket

-Så ville jeg faktisk også rigtig gerne have været uden for en lille tur eller noget, for naaj det var jo et dejligt vejr at cykle hjem i! Men hvad skete der lige for, at det sneede i morges!? Men après la pluie le beau temps som de siger på fransk (efter regn kommer solskin). Tilgengæld får jeg nok ikke laver fransk... Puuh.. ;)
PhotobucketPhotobucketPhotobucket
"Jeg har bare været spærret inde bag en vandslange"

-Så har jeg også lige skullet kigge lidt på Borupgaards folder fordi jeg skal derud i morgen og tjekke stedet ud (altså det er et gymnasie ;) ) Min far skulle ogsp lige være sikker på om jeg vidste hvad jeg vil spørge om der ude, haha :D
Photobucket

-Sidste men ikke mindst ville jeg gerne have taget et dagens af min nye t-shirt:) Men I kan nøjes med dette billede i denne omgang da jeg ikke nåede andet, og kan I mon så gætte hvad det er for en jeg har på? Som et hint, kig HER!
Photobucket

Ingen kommentarer: