15. feb. 2011

Rihanna-holic

.. Rihanna-mania, Riri-obsessed, Rihanna overload...
-Kunne kalde dette indlæg maange ting. Obrindeligt havde jeg tænkt at det skulle hedde

I'm maybe bad but I'm perfectly good at it xx Riri -> S&M♥♥

Haha... i hvert fald vil jeg bare fortælle jer at jeg er lidt (lidt??) vild med hende der Rihanna, altså mest hendes musik, som jeg bare kan lytte til i uendeligheder!! Kan også rækkefølgen på sangene på alle hendes cd'er, af dem jeg har, de 3 sidste Good Girl Gone Bad, Rated R og Loud. Er VILD med den cd.. eneste minus er at der ikke er Who's that chick med på den......
Gluggede på lidt billede fra hendes facebook-fanside.. og der er sikkert kommet flere imellemtiden, da dette indlæg har været længe undervejs (:
Glo på dem mens du lytter til..


Smuk, smukkere, Rihanna. Simply-hen :)
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
.Har også lige lavet et par collager med de her billeder + et par "citater" fra hendes sang Complicated, som jeg syntes er "meget genkendelige" eller hvad man siger ;) Eller måske bare som jeg blev inspireret til ;)
PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Nåh, kan I gætte hvad (hvem) jeg hører lige nu?? :D

4 kommentarer:

Miss Krak sagde ...

Jeg er også selv helt vild med Rihanna! Synes at hun er mega nice, og modig! Plus så er hun god til at sætte Hater's på plads ;)

www.lawlzbaby.blogspot.com

Gunilla sagde ...

Ja det er hun faktisk, det havde jeg ikke tænkt så meget over før;)
Tak for besøget;)

Greenside sagde ...

Haha det er ingen hemlighed at hun kan synge!!!
Hun er mega' sej :-)

Gunilla sagde ...

haha nej mand ;D pj ja, høhø <3