16. feb. 2011

45

It's you chika's ♥

Nadia
neena
Accordingtotrine
Andreina Méndez
Kristine Pirk
Camilla
Thea
kindbynature
Katrine Mie Sommer
Mette
Joe
Tuva Søvik
Amalie
Clara
Mie
rosa errebo-brandt
anna kildetoft
Caroline Lund
Copenhagen Photos
Jazz
Sigrid Lave
Rikke
Delance Fashion
MONA SUPERNOVA
fashionplaygrounds
rijaH
Rikke'M
drugsforfashion
Simone B
Josephine Hedmark
Hittehønen
Maria.
Rosie-girl
Greenside
elivia
Rikkesander
Sara Dahl
tildesblog.blogspot.com
Hatice Ö
Anna A
Anne

Lyder det bekendt? =D

(PS: det ser ud til, at I "kun" er 42 der er offentlige læsere, da der I i hvert fald "kun" står 42 og ikke 45. og det her er kun ud fra google friend, ikke bloglovin' eller andet :D)

9 kommentarer:

Thea sagde ...

Der er jeg jo! :-D

Hilsen Thea.

Vil du tjekke min blog ud??

http://justanotherrandomnight.blogspot.com/

Du kan være den første faste læser..Hæhæ :-)

Thea sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Gunilla sagde ...

Hehe, rolig nu, kommentaren vises først når jeg har "godkendt" den ;)
Ja, der er du ;) Tjo, et kig skader jo ikke, men husk, at folk oftest kigger på dem der ikke vedlægger deres web-adresse ;) ikk?

Thea sagde ...

Haha, ved faktisk ikke hvorfor den kom to gange :-D

Hm, det vil jeg huske (-:

Gunilla sagde ...

Nåh hehe okay:)

Lise Wedege sagde ...

dejlig blog :-)

fifteen and fashion:
http://lisewedege.blogspot.com/

Gunilla sagde ...

Taktak :)

Quyen sagde ...

Jeg er tilmeldt via. bloglovin, hahah. :)

Gunilla sagde ...

Gud hvor fedt! Det ægre mig også nogle gange at man ikke ved hvem ens bloglovin'er er ;)