20. feb. 2011

Dage med de dejligste ♥

Photobucket
Billede fra sidst vi var hos mine "sted-bedster"
Her i fuld gang med at læse opskrift på Oreo* cupcakes, som man lige kan skimte i bunden :P

Ved middagstid idag kom jeg hjem igen fra Fredens Hus aka. Fredensborg.
Det har som altid været nogle dejlige dage, hor vi bl.a. har grinet, filmet, set film, hørt historie (ja, hos bedsteforældre må man altså godt stadig høre historier ;) ), trænet (lidt), hørt musik (bl.a. dette), snakket, badet, tænkt, sovet i bløde dyner i køkkenet, spist god mad og frugstænger, leget med lillebror, grinet noget mere, læst blade, drukket te, læst blogs (som noget nyt?), været lige glade med udseendet, drømt, bundet bandage op og i utallige gange, gabt, grinet endnu mere, blevet forkælet (i hoved og røv, luksus..), gået ture, slappet af og generelt bare hygget os! :D
Det har været skønt, og jeg ville ønske at vi havde flere dage derhenne sammen, men da min by ikke er særlig social (ok, det er den sikkert, but still) så har de valgt at holde ferie i uge 8 hvor resten af DK igen er i skole, tsk, hehe. Så er bare glad for vi overhoved nåede at få lidt dage sammen (: !

Jeg er jo pt. (stadig!) kinda handicappet på (i?) begge hænder, så de andre har simpelthen båndet mine snørebånd og smurt mine madder, ahmen altså (;
* tror faktisk liige jeg skal ha mig nogle oreo's om lidt, de ligger i reolen og venter..

8 kommentarer:

Emma sagde ...

rigtig fin og anderledes blog. tjek gerne frkfin.blogspot.com, hvis du skulle få lyst.
//Emma

Gunilla sagde ...

Taktak

Philippa Lund Frederiksen sagde ...

dejlig afslappet blog, minder mig lidt om det min gerne skulle være^^ nå men det lyder da rart at blive forkælet på den måde!^^

xx philippa philippafrederiksen.blogspot.com

Gunilla sagde ...

Åårh hvad, tusind tak ;) Altså, det er da dejligt at høre, selvom jeg ikke ved jeg skal syntes om "afslappet" :D nå, men så kan du måske blive inspireret !? ;)

Philippa Lund Frederiksen sagde ...

haha, nå men du må have nydt det.. bare lidt:D men ja det kan du tro!^^

knus philippa philippafrederiksen.blogspot.com

Gunilla sagde ...

hehe ja det har jeg;) og fedt!!

The LP sagde ...

Haha jeg er rørt <3 Jeg hyggede mig også mega' meget sødeste søde Gunilla <3
hihiDet er altid dejligt at se Hjalte og dig, og når Askil er med, gør det det ikke værre hihi :-P

Gunilla sagde ...

Haha hvor di sød! :* jaah, det er også altid hygge at se jer!! ;)