24. feb. 2011

Imorgen

Photobucket
Imorgen skal jeg til Sverige og stå på ski indtil søndag aften. Altså der er vi hjemme igen, min mor og jeg :)
Og da jeg her tidligere idag ledte efter mine skibriller, fandt jeg denne paraply, og tænkte sådan "nåh ja! sådan én har jeg jo også.." og følte mig helt pinlig over at have så mange ting (der til med roder af H til..) at man fandme glemmer hvad man har!! Hej materialisme, hmpff :D
Nå, men til gengæld er jeg så lidt stolt over det her outfit fra i starten af 9. Har vist det her på bloggen, men det var lige i starten, så tror ikke det skader at vise den igen, nu også i større format ;)
Nu sidder jeg (igen) i min fars varme sweater, drikker te og venter på han kommer tilbage fra gåtur med lillebror (som sørme blir 3 om meget snart!!) i barnevognen, så han kan klippe mit hår! Glæder mig til at vise jer resultatet, for det er ikke bare spidserne der skal klippes;) MEN nu må vi se om vi overhoved når det, for har et stramt program idag, hehe ;)

Hyg jer!

6 kommentarer:

Lynn sagde ...

Cute vest!

Anonym sagde ...

Hvor lyder det hyggeligt :-)

xx

Gunilla sagde ...

Lynn: tak! :)
Sofie: Hehe, det var det også;) - nu er jeg kommet hjem igen ;)

Rosa Fantooma sagde ...

du har virkelig en fed stil! :))

Gunilla sagde ...

Iih jamen tusind tak, det er altid dejligt at høre;)

FASHION STATE OF MIND sagde ...

what a cute outfit!

pls visit and follow my blog on http://myfashionstateofmind.blogspot.com