22. feb. 2011

Når man ingen penge har og keder sig lidt...

Photobucket
Ok, jeg keder mig måske ikke sådan direkte, men sad bare og tullede lidt med de her fine sager ;)
Den blå transperante Monki skjorte prøvede jeg da jeg var ude at shoppe med Silke, men lod den vist hænge fordi den var liidt dyr iforhold til at jeg allerede havde tænkt mig at købe mange andre ting derinde. Men da jeg forleden så den i et blad, brusede lysten (overdrivelse fremmer forståelse you know) til at eje den alligevel ind over mig. Hmm.. Men jeg har alligevel ze-ro på kontoen, så hva faen? :D Den røde nederdels så jeg også i et blad her den anden dag, og der var (som i er) der også noget dragende over, synes jeg! (:

PS.: var der ingen der ville hjælpe mig? :) - ved godt det er tungt at læse, men be-bee ;)

Ingen kommentarer: