1. feb. 2011

"Tjehll"

eller... hvordan ville du stave til "chill" hvis du ikke viste hvordan det rigtig satves? :D
Nå, men her er 2 outfits, et fra idag, der "skal repræsentere" overskriften, og et fra i lørdags hvor jeg var med min farmor og mor i biffen og se Biutiful.
OG næsten vigtigst af alt, får I endelig mine -knap så- nye vinterstøvler fra Sorel :) De er varme, lette og lækre med et twist, nemlig lak. Eller, det er jo sikkert bare plastik, men alligevel :)
Har slet ikke fået vist jer dem siden helt tilbage i december, og det er jo faktisk februar nu... ;) Pyha, bedre sent end aldrig:P Og det sammen faktisk med leo ørevarmerne, som jeg jo ønskede mig for længe siden, og også købte her i december, faktisk i Tivoli ;)
Photobucket
Jah, jeg har været meget leo-agtig idag; leobukser, leoøredimser og min vintage leotaske, jeg hapsede den anden dag;)
Photobucket

Nattenat peopels, tjekker lige tet par blog og så skal jeg altså på hovedet i seng! :D (er træææææt)

Ingen kommentarer: