27. mar. 2011

en hel times mindre søndag!

Photobucket
Ej, så slemt er det heller ikke ;) ville nok have lavet lige så lidt som jeg har, om døgnet så var på 24 timer ;) Ok, er det egentlig det her når det skifter til sommertid? Eller er det en slags 23 timer kun? ved I det? ;)
Nå, anyway, havde lavet en lille "aftale" med mig selv om, at jeg ikke måtte blogge før idag, både fordi det en gang i mellem er "sundt" og så fordi jeg alligevel skulle lidt flere ting i denne uge. Men idag må jeg, så det gør jeg :) Dog har jeg stadig et par ting jeg gerne vil lave, som jeg kun kan håbe på at jeg når - i mit (søndags)tempo :D

Begge mine forældre har haft fødselsdag i denne uge, og selvom de ikke har fejret det store så har vi jo alligevel holdt lidt. Min mor holdt noget i fradags, og det var rigtig hygge, der så jeg endelig mine fætre + moster, dem ser vi ikke så tit :)
I torsdags var jeg endelig i biffen med Lenna og Dilek, hvor vi så Black Swan. Det var faktisk min gave helt fra da jeg holdt "Sweet 15" og det var altså i starten af sommeren sidste år, så det var vist på tide vi fik gjort noget ved det ;) Men den var rigtig god!
Jeg har også været til lægen med min arm som nemlig stadigvæk er duum og øm og svag, pyh ;)
Udover i onsdags, som normalt, var jeg også på arbejde igår, så jeg føler godt nok jeg trænger til endnu en fridag, selvom det jo er en prioritering, som min far siger ;)

Det jeg godt kunne tænke mig at nå idag var at nå meget længere med min fransk stil (suk) og mååske begynde på en engelsk stil (suuk) og så vil jeg meget gerne ud i det dejlige milde vejr inden det blir mørkt... nu må vi se :) og his min far gider + har tid så må han meget gerne lige klippe mit pandehår der helt lige, for da kan klippede det tilbage i vinterferien blev det liidt skævt :D
Nå, ikke mere snak, se hvad min far og jeg lavede i dag mens Askil sov :) - de er faktisk ikke helt færdige her på billederne, men det er de i virkeligheden, så måske I ser dem en anden gang?
PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Ingen kommentarer: