6. maj 2011

I DON'T CARE!

Laver lige en slags overspringshandlig... Er så heldig, at jeg har fri idag, fordi der er tysk prøver, og vi er kun fire i klassen der ikke har tysk, så der er ingen normal undervisning til os idag = luksus!!
Så har (havde) tænkt mig at forberede mig på de mundtlige fysik/kemi og engelsk eksamener, men gud, det er ikke lige så let som jeg troede. Tillod mig at sove lidt længe, og har stadig kun nået at kigge på det engelske... Tror slet ikke at jeg når at læse op til fysik, fordi jeg jo også skal have frokost, ikke rigtig kan komme videre med det jeg laver nu, og så fordi jeg allerede kl. et skal ses med de andre tøser fra klassen til hygge og senere grill ;)
Sååh, og i weekenden skal jeg forberede og holde min fødselsdag, altså søndag, selvom jeg har mandag. Men den skal jo fejres af både mors side og fars side af familien ;)
Her er lidt af det musik jeg lytter til imens, noget af det der også ligger på min iPod.

Ingen kommentarer: