7. maj 2011

just now

Photobucket
endnu et billede fra famøse fb :D

Blev tagget i dette fine billede, også fra 1. maj.. havde helt glemt det blev taget ;)
Nå, ville bare lige fortælle lidt om min dag idag :) (( og at photobucket er flink igen, jubiii))
Var jo til tøsehygge igår, så kom halvtsent seng, men trodsede min søvninghed og satte uret til halv 9 vist nok... Var nødt til det, for ellers ville min far få et flip over alt hvad vi skulle nå idag, eftersom vi skal fejre min fødselsdag imorgen. ..
Det har jeg nået i dag:
-Købe ind med far i Irma, Brugen OG Netto!
-Løbe + gå lækker tur i skoven
-været i bad og gjort mig lækker :D aka barberde ben *
-ryddet værelset op
-hjulpet min far i haven
-læst blade i haven
-vasket begge toiletter og tilhøremde håndvaske (ja, vigtig info 4u)
-støvsuget værelse
-hygget mig med blade og pc generelt ;)

Så jeg, har både været sund, fornuftig og "doven" idag. Dejligt :)

Hmm, ville gerne vise jer nogle billeder af alt det jeg har købt her på det sidste, men har pt ingen kameraer der er i stand til at tage billeder... Og nåh ja, så skal I, til den tid, jo også se mine gaver ;) (hvis de er gode, hæhæ)

Kan I ha en dejlig weekend?! ♥
I will ♥

* ( btw så har både Acie og Katrine lavet hver sit fine indlæg om forskellige hårfjernings metoder HER (Acie) og HER (Katrine), som er et besøg værd, hvis man selv er i tvivl om den slags tosseheder :D - husk også at se kommentarene dertil)

Ingen kommentarer: