2. maj 2011

Now may

Photobucket
billede fra facebook :)

Så er det sgu maj! Én eneste uge til l'anniversaire de moi (min fødselsdag)!!!! :D Jubii, kan faktisk ikke rigtig helt forstå det. Meen, det nok bare fordi der sker så vildt meget her for tiden. Afgangsprøverne er jo, som bekendt for mange af jer, startet idag. ved virkelig ikke helt hvad jeg syntes om resultatet på mit essay med et ellers spændende emne... Det lader jeg censor og min lærer om :/ hæhæ...
Billedet er fra igår, hvor jeg havde en super hyggelig eftermiddag i Fælled parken. Det er første gang jeg "holder" 1. maj... og så i Fælled parken, vild ting :P
Det endte bare ret mystisk, da Kaisa og jeg pludselig blev væk fra de andre på vej hjem, fordi stationen var sygt proppet. Så spankulerede vi ellers rundt - med min cykel, der ikke gjorde det nemmere - i et par timer uden held, før jeg til sidst ringede og bad min søøøde far om at hente os og cyklen ;D luksus!

Har lige spist lækker koldskål og kammerjunkere, desværre ikke udenfor, da det dumme vejr jo skifter konstant!! Nu vil jeg læse og ellers rydde op, det trænger her virkelig til!! :D senere skal jeg på klub og sy min mosters gave færdig.
Vil vise jer mit hår fra igår senere, men ved ikk om det blir idag :)
Ha en god dag peeps! ♥

Gunilla

2 kommentarer:

Mette sagde ...

Dejligt billede :)

Gunilla sagde ...

Tak, er også vild med det ;)