24. jun. 2011

Berries and other foodie

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Nå, men havde en hyggelig Skt. Hans igår. Endte med at spise med min far, fars kone, farmor og lillebror! 'Kæmpede' også med lillebror, den lille vildbasse ;)
Vågnede ved at Saki kradsede på min dør og mijavede... Lavede lækker morgenmad bestående af jordbær med mælk og sukker på og skovbær smoothie og te! Mums! Rykkede ud i solen, da den titted frem fra skyerne, mmmnnnhhh! :)

Image Hosted by ImageShack.us

Kan ikke finde min iPod, og det sucks, for vil sgu gerne ha den med til på søndag når vi rejser.. Der skulle vist være hedebølge atm., der i Italien! ;) Nå, men i min søgen på iPod'en fandt jeg så 2 pakker Oreo's som jeg også har ledt efter nogen tid :P

Image Hosted by ImageShack.us

Nu sidder jeg og spiser sen frokost; pasta (har også spist en mad + gulerod).
Nu vil jeg prøve at være lidt fornuftig. Det er lykkes mig sådan OK idag ;)

Image Hosted by ImageShack.us
PS; min kat kan ikk lide smoothie rester :P

Ingen kommentarer: