23. jun. 2011

Sankt Hans

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Lidt blandede af mine sko jeg har dræbt bl.a. i går aftes, mit afgangsbevis og medfølgende hvide rose, min klasse og mig der står i kø til kage, og det der altså skulle forestille at være mit outfit billede, og min klasse da vi fik beviserne :)

Hmm. Det var en mærkelig dan i går.
Ikke bare hele idéen med, at det er slutos-prutos med folkeren og at se dem man så hver dag... Men også bare det der skete. Og nu ved jeg godt jeg er en rigtig ond blogger, men jeg har ikke lyst til at dele mere om igår. Eller... har såmænd mega lyst til at vise jer mit outfit fra i går, men sagen er den, at jeg totalt glemte at få taget et billede af det... I må få noget der ligner, udfra de billeder min mor tog under dimisionen.
Er ret træt, og det hjalp ikke engang at sove til klokken tolv, gå i bad og spise mad... Er stadig træt, og hvor er det dog fedt, når jeg har en masse endnu federe 'pligter' at gøre her hjemme... Suk. I kan godt høre hvordan jeg har det idag, right? No smileys, no happiness. Ej, så slemt er det heller ikke.
Håber på en hygge aften med mine eks klassekammerater og eks parallel-klassekammerater til Sankt Hans bål og nok noget cider eller lignende :) (wuhu, a smiley!)
Er alene hjemme fordi min mor er taget op til min stedfar i Fåborg vistnok for at holde Skt. Hans med ham og hans bridge-kunder ;)
Så jeg skal spise alene eller med men far, fars kone, lillebror/ brødre og farmor... Hmm, stort dilemme, begge ting er jo hyggelige!
Nå, men har nok at tage mig til, skal vaske sko, hænge vaske tøj op, (stadig) rydde værelse op og vaske mere tøj... suk ;)

PS: Nu har jeg forsøgt mig med ImageShack.us i stedet for PhotoFuckIt (aka. photobucket) ...

Ingen kommentarer: