4. jun. 2011

En ægte og en halv-falsk

Photobucket
Nu har jeg langt om længe fået sat den ørering i hullet, som jeg havde tænkt mig fra starten (da jeg fik hullet) og drømt om længe før..
Men eftersom at låsene til øreringene i de to mere "almindelige" huller sad så godt fast på selve øreringen/ørestikken at hele stikken røg bagvendt ud, så turde jeg simpelthen ikke løbe risikoen ved det allerøverste hul... der skulle hårdere kræfter til end hænder... så idag fik jeg min far til at klippe i låsen med en tang og cyklede derefter fluks over til min mor, som baksede med at få øreringen i. Pyha, for en omgang. Men nu er den der!! Yees, siger jeg bare ;) Er så glad, selvom jeg lige skal vænne mig til den. Hmm..
Og den med kæden er jo "bare" en earcuff og går derfor ikke gennem øret. Opdagede faktisk først at kæden var krøbet lidt langt ud, da billedet var overførst til computeren. Men I kan garantrusset godt forestille jer hvordan den sidder normalt. :)
Earcuffen er btw fra Line & Jo og en fødselsdagsgave fra min farmor. Så, det var min første gave I får at se, jeg ved det, jeg ved det, jeg vil også godt snart vise de andre ;)

I skrivende stund er det aften den 3., men I får indlægget "idag" (det er mærkeligt at skrive..), den 4., hvor skal til søde Silkes konfirmation :)

Ingen kommentarer: