2. jun. 2011

Hey little Monsters!

Photobucket
PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Imorgen er det en uge siden... Mærkeligt at tænke på...

Nåh, her har I det så, det længe ventede Gaga outfit (; Ved ikke om jeg syntes at det ligner hende, men man kan da helt sikkret godt se hvor jeg vil hen, ikke? (:

Er ret meget ved siden af mig selv i dag. Det er godt vejr, og jeg burde lave noget der ligner at jeg laver engelsk (?). Jeg burde lave engelsk, og jeg magter det bare ikke. Har ikke engang en speciel plan for det. Det er som om der ikke mangler noget, men det gør der helt sikkert. Er også lidt syg/forkølet, så kan ikke engang ha sommerligt tøj på. Og når jeg så endelig slæber mig op af gemmestedet Seng, så er det overskyet... Tsk altså... Nu skinner solen igen, og nu sidder jeg her. Må ud og finde ud af resten af dagen. gad vide om det lykkes? (:

Gunilla ♥

Ingen kommentarer: