14. jun. 2011

Lige for tiden

PhotobucketPhotobucket
Lige for tiden er en meget særlig og speciel periode...
Min hverdag er langt fra hverdags agtig, og jeg har på en måde hverken ferie eller skal i skole, fordi jeg jo har læseferie... Men imorgen har jeg min sidste afgangsprøve, dansk. Og SÅ er det ferie, lige udover translokationen/dimensionen/whatever.. :)
Det er bare så mærkeligt og lidt mystisk. Ikke nødvendigvis dårligt... Bare... tjah, ret så anderledes. Jeg ved ikke helt hvor jeg vil hen med det her indlæg. Prøver bare at sætte lidt (eller mange) ord på min 'situation'...
Lige med hensyn til oplæsning til danskprøven, har jeg egentlig kun givet mig selv tid til det idag. Men der heller ikke så meget. Skal bare lige have fundet mine analysemodeller frem of læst dem igennem, og så det er sådan set det. Og det har jeg også gjort nu. Men det vare så mærkeligt underligt at sætte sig til, fordi der var så lidt. Hmm, og sådan var det også da jeg skulle læse op til engelsk prøven. Dog var der lidt mere stof, men det var stadig den samme følelse af ikke at kunne nå det, fordi der var så lidt?
Men der er ikke så meget at gøre, og det skal nok gå :) Jeg var jo overrasket over at få 10 i engelsk, så jeg kan garantrisset også godt få 10 i morgen, hvis jeg ender mig selv ret. Selvom jeg på mange måde hader at forudse karakteren (og forløbet), for jeg er også bange for at blive skuffet osv...
Hmm, kunne blive ved i en uendelighed med mine 'tale'-strøm, men det vil jeg spare jer for! :)
Har bare den der særlige følelse af tomhed og samtid 'proppethed' i mig. Eller noget. Ej stop, Gunilla, stop med at tænke så meget over det, og bare nyd fritiden og friheden, som den er og som jeg ha, nu. Imorgen er det for fanden ferie! Sådan for real. For mig, i hvert fald. :)
Nå, stop så Gunilla, siger min hjerne til mine fingre. Eller noget!

Kan I genkende noget lignende (fortiden)? :)

Ingen kommentarer: