20. aug. 2011

Se hvad jeg har købt!!

Image Hosted by ImageShack.us

Mit første (!) internetkøb ever! En secondhand taske købt brugt af selveste Pernille (hvor billederne også er fra). Skal over at hente den hos min far imorgen. Orker ikke nu, og igår aftes da han skrev og foratalte mig det, var jeg til introfeeest på mit gym. Det var en goood fest :) Outfit kommer imorgen! Har fundet ud af, at jeg går på gym med Cecilie, det er da lidt sjovt :)
Glæder mig viildt meget til at få brugt den taske!! Uuuhh.. Nu er jeg vildt træt og stener bare blogs og facebook. Imorgen skal jeg være alene hjemme, og det glæder jeg mig til, for har jo været til fest igår og har været sammen med hele familien idag, og så er jeg altså bare sådan én der er lidt afhængig (overdrivelse fremmer forståelse) af alenetid ;)
Go'nat søde mennesker!

Ingen kommentarer: