18. aug. 2011

woop


Der sker så meget for tiden, at jeg ikke har så meget tid til at blogge, eller overhoved kan tænke på hvad jeg skal blogge om :)
Vil egentlig gerne fortælle jer om min skolestart og hvad der medfølger, bare lidt, men kan ikke lige overskue det nu. Imorgen er der idrætsdag og introfest. Spændende. Håber på at vise jer mine outfits fra dagen, da vores klasse nemlig har fået tildelt farven hvid, og derfor skal være klæde i så meget hvidt som muligt. Derudover skal vi også have et tema til festen med hvid, hvor vores er noget himmel-agtigt noget, så vi skal være engle osv. Blir sjovt. De andre 1. klasser har så andre farver. Det blir sjovt at se hvad de har fundet på.
Den her video er en del af fransk lektierne. Vi skal bare beskrive historien i filmen, så vores søde lærer kan se hvilket niveau vi nu er på. Synes den er så sød, at I lige skulle se den ;)
Hyg jer, det gør jeg, men på en halt anden måde end i sommerferien! Sjovt nok :)

Ingen kommentarer: