3. sep. 2011

10 bluser og (endnu) et par ringe

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Idag var jeg med min mor og lillesøster på loppemarked. Har faktisk ikke købt tøj på et loppemarked før, men nøøøj, der var mange fine ting!! Købte intet mindre end disse ti overdele. Ææælsker dem så meget allerede! Og har måske brugt halvanden hundrede på det hele. Plus ringene, 200 kr. for dem tilsammen. Glæder mig til at bruge det hele. Desværre opdagede jeg, da jeg skulle fotografere, at den lyserøde top er blevet klippet i bagpå. WTF?! Så den må lappes eller noget. Og hvad kan man så lære af det? Kig altid tøjet GRUNDIGT igennem for du køber det, også selvom det er flot og billigt! ;)
Har lige haft besøg af Mona og Niko over, for vi har stadig ikke fået lavet vores blå bog fra 9. færdig, og det ble vi heller ikke idag.. Thihi ups....
Imorgen skal jeg på arbejde og lave lektier... Suk... Men jeg blir da i det mindste rig og klog, haha ;D
Hvad bruger I jeres lørdag aften på?

2 kommentarer:

Lou sagde ...

Hold op hvor er den cowboyjakke sej!!! Super fine ting du har fået med hjem :)Elsker sådanne loppemarkeder..

Lou

Gunilla sagde ...

Tak :) JA det gør jeg virkelig også ;)