4. sep. 2011

Bumpin


Det kan godt være, at det er lidt noget partymusik, det her nummer, men det er i hvert fald hvad jeg sidder her i nattøj og lytter til. Har fået lavet mine lektier og sidder bare og slapper "den sidste tid," inden jeg skal i seng :)
Derudover lytter jeg også til mere musik, på min alt for seje, hvis jeg selv skal sige det, We Are Hunted-profil, hvor der er masser af god og anderledes musik. Eller bare tjek We Are Hunted og find lækker musik i din egen smag ;)
Nu har min mor bagt lækker citronkage, så den må jeg hellere smage på!
Goaften d'damer ;)

2 kommentarer:

Simone Bjørn Klausen sagde ...

Sød blog du har dig! :) Kig gerne forbi simonebjoernklausen.blogspot.com, tak :)

Gunilla sagde ...

Jamen tak! ;) Må så indrømme, at jeg ikke er fan a den slags "reklame" for blogs... :)