23. okt. 2011

221011 outift

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Keeeedelig overskrift, ja. Men det er hvad det er. Mit outfit fra igår, hvor min lillebror Hjalte blev 15 år og holdt fødselsdags-nonformation. Fik, som I kan se, først husket at få taget billederne da det var blevet mørkt, men det giver dem nu egentlig en meget fed effekt.
I skal også nok snart få lidt billeder af min fine nye piercing, men lige nu vil jeg for en gangs skyld lige være bare liidt up-to-date med outfittet. Har ellers også et par andre, ældre, som kommer når jeg nu lige får det gjort :)
Har I nydt ferien? Det har jeg, men det bliver nu også meget rart at se alle menneskerne igen!
Og lige nu sidder jeg og tænker på alle de lektier jeg har for til imorgen. Der er ikke engang så mange, men det er alligevel FOR mange, pyh, gi' mig en uges ferie til!

Ingen kommentarer: