24. okt. 2011

Jeg er syg + THE PIERCING!!

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

.. og så er det jo ikke smart at få lavet et hul i næsen., vel? Nej, men ellers ville jeg sgu aldrig have fået det gjort, ooug så slemt er det heller ikke. Men alligevel. Det gør det jo ikke nemmere. Men jeg er glad, glad, GLAD for den!!! Bare ærgerligt man er hjemme så man ikke kan vise hele verden den... Men nu viser jeg i hvert fald jer den, sammen med Kasia som også fik lavet én, og sammen med Silke i lørdags til Hjaltes fødselsdag, selvom man ikke så godt kan se den der, bliver bare så glad af det billede :)
Ka I ha en fab mandag. Jeg bruger min på at læse blogs, stene facebook og så burde jeg også lave lidt lektier og sy-lektier..

5 kommentarer:

Maja sagde ...

aaargh endelig!! Hvor er den sej! :D

Gunilla sagde ...

Hahah ja det siger alle også til mig ;) Tak!!

Unknown sagde ...

Ej.. hvor fedt! Gjorde det ondt, eller var det ikke så slemt? :)

Gunilla sagde ...

Haha kun lidt, og så troede man på en eller anden måde at det ville gøre mere ondt, men det gjorde det ikke... :) Så nej, det var ikke så slemt ;)
Ps. Jeg LOVER at jeg sender jakken idag! <3

Unknown sagde ...

Fedt :) Tak for jakken!