28. okt. 2011

3 Ting jeg ikke kan få nok af

1. Rihannas nye sang "We found love" ft. Calvin Harris, eller, generelt bare Rihanna og stort set alle hendes sange. De kan efter min mening høres igen og igen og igen og igen..... ;) Lige denne her har jeg hørt på repeat hele ugen, og jeg er helt betaget af alt i videoen, intet mindre.

2. Billederne HER på style.com, som vist er taget af Jak&Jil, hvis blog der arbejdes på i øjeblikket, eller sådan noget. Desværre kan jeg ikke gemme/downloade billederne, så I gør jer selv den tjeneste at tjekke mit link ;)

3. AT DET ER WEEKEND!!!
Har ikke de store planer, men skal da være sammen med pigerne fra gamle 9.I imorgen og så skal der vist ryddes lidt op på mit værelse. Her om lidt skal vi ud at have lækker mad hos min stedfars mor. Lækkert!

God weekend kære mennesker ;)

Ingen kommentarer: