27. okt. 2011

Mickey & denim


Et lidt gammelt outfit.. :) Med min elskede nye denim skjorte, en halvgammel disney t-shirt og for en gangs skyld et par sorte bukser, som min veninde så fint pointerede ;) Tørklædet har en lidt underlig/scary/creepy historie... uuh, hva'. Jeg fik det af min stedfar, som underviser i bridge i sit eget lille firma (hvor jeg jo arbejder), og da han gav mig det sagde han, at det var en afdød bridgespillers, som hun altså havde glemt deroppe. Det er måske også derfor at jeg først har "turdet" bruge det nu, for det er jo superpænt og varmt og det hele, men jeg har ligesom ikke haft lyst til at bruge det, af en aller anden grund... Og nå ja, så bestod outfittet jo også af gummistøvler, selvom det slet ikke regnede den dag! ;)

Om snart kommer min søde søster Chilli. Jeg glæder mig, for jeg har savnet hende! :)

Ingen kommentarer: