17. dec. 2011

ævl, kævl, black & white



Dina ville godt ha jeg opdaterede min blog, for hun er i Polen hos sin far... ved ikke lige hvad jeg skal fortælle, men her er i hvert fald et par billeder fra i torsdags hjemme hos Maise, hvor alle pigerne lavede julefrokost inden vi tog til julefest på skolen. Det var vildt hyggeligt! Nåh ja, så skypede jeg med Dina igår, nu hvor vi ikke kan ses "IRL"... ;) det var super hyggeligt, og jeg viste hende en video som jeg og Penrille lavede mens vi ventede på Amanda på stationen... og alt muligt andet snakkede vi om. Har fået julegave fra arbejdet. Men hele onsdag aften gik jeg og ventede på at få den (det er om onsdagen jeg arbejder), og jeg fik den bare ikke! Til gengæld fik jeg lov at pakke de andres gaver ind! Tsk.... Igår skulle jeg så hente noget ovre hos min mor, og der fik jeg så en af de gaver jeg selv stod og pakkede ind.. Typisk min stedfar! (min stedfar er chef på mit arbejde, hvis det hele er lidt forvirrende;) ). Nå, men jeg skal ud at spise brunch med en ledsager, det er min gave, lækkert! Hvad var det mer jeg ville fortælle? Dina og jeg snakker om at lave en TS sammen, for jeg kan virkelig ikke finde ud af det, og så kan vi få VIP billegere ved at deles om den. Vi har byttet lidt tøj her på det sidste, men vi har stadig begge en masse vi ikke bruger... Nåh, slutteligt kan jeg fortælle, at har stadig har noget tøj at vise jer, og at jeg ikke ved hvor jeg holde nytår endnu... Hmmm. Hvis I overhoved kunne overskue at læse alt mit ævl? Nu vil jeg ordne et par ting inden vi her kl tre skal til Silkes fødselsdag, uuuh, glæder mig. Kys!

2 kommentarer:

Mette sagde ...

Ser ud som en super aften ;)

Gunilla sagde ...

Jo tak,d et var det i hvert fald :)