29. mar. 2012

Parteey!

Image Hosted by ImageShack.us
Galla 16. marts 2012


Rød fest 23. marts 2012

Hæhæ..
Så er jeg her igen, har alle timer aflyst idag, så nu har jeg endelig tid til et lille indlæg, inden Dina og Pernille kommer herhjem om lidt, de har kun 2 timer idag ;)
Ville lige vise nogle billeder fra galla og rød fest som I kan se ovenover. I morgen skal vi 3 + Camilla så til en 18års, så der er godt gang i den her for tiden ;) Ha desværre ikke et ordenligt billede af gallakjolen på, så I må få det her, og så skoene for sig. Der er ca. 10 sikkerhedsnåle bagpå kjolen, for synes den var for "sækket" med al tyllen løst. Til rød fest faldt jeg fordi jeg løb efter en og løb så ind i en anden, ikke så smart(!), så jeg er lettere handicappet nu, og tøserne kalder mig mongolos, med et glimt i øjet ;)
Min mor og stedfar er ude at rejse, så jeg har huset for mig selv, og tøsehygger næsten ugen lang ;)
Kys, og god lille fredag!

PS: Det er altså ikke så slemt som det ser ud, og husk det bare er fuldebilleder, som mine veninder synes var sjovt at lægge ud ;)

Ingen kommentarer: