11. mar. 2012

Sunny sunday

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Har sørme været ude at løbe i dag! I det dejlige vejr. Ved ikke om det var blevet til noget hvis vejret ikke var med mig. Udover en (lille) løbetur har jeg skriftet mit næsesmykke ud. Planen var at jeg skulle have ringen på billederne i i stedet, men den var alt for stor til at det var pænt. Så nu har jeg bare den lille helt enkle runde "dut" i. Har også haft stjernen i, men den var heller ikke pæn, den var også for stor. Altså! Nå.. Hvis ikke min næse gør ondt i løbet af ugen skifter jeg til "diamanten" til galla på fredag, men har allerede voldtaget (overdrivelse fremmer forståelse, min næse har det helt fint ;) ) min næse lidt meget idag, så ved ikke om den kan tåle mere på så kort tid. Anyway, et par billeder eller 10, af alle de smykker/ringe jeg har, men de fleste skal ikke bruges. Ringen fik jeg btw af Chilli i julegave og den er fra en bod i Spanien. Det er øreringene på første billede også, elsker dem.De andre næsesmykker købte jeg i Slovenien i sommers. Årh, sommer!

1 kommentar:

Josephine sagde ...

Er vild med den lille stjerneørering :)

stylebyjosephine.blogspot.com