1. aug. 2011

Under-100-faste-læsere-Blog Award


Er blevet tagget i en blog award af søde Camilla. Spændende! ;) Syntes det er en fin idé med at man kun må tagge blogs med under 100 faste læsere. Småt har også ret, er det ikke det man siger? (: Nå, here it goes:

Reglerne:
- Man skal linke til den, man har fået awarden af (tjek!)
- Man skal sende awarden videre til 5 bloggere, der har færre en 100 faste læsere
- Man skal svare på de følgende 5 spørgsmål

1. Hvorfor begyndte du at blogge?
Det store spørgsmål! Som så mange andre startede interessen ved at jeg selv begyndte at læse blogs. Og de gjorde jeg stille og roligt efter jeg først hørte om ilovebeauty.dk på The Voice engang, og sidenhen læste om bl.a. Kia (Fierce og fattig) og Emma (Shakerzone.dk, som jeg dog ikke læser mere) i Vi Unge. Da jeg klikkede ind på de forskellige blogge blev jeg fanget! Og ja, så fik jeg derefter lyst til selv at blogge! :)

2. Hvilke blogs følger du?
Alt for mange. Haha, altså. Det er jo alt fra blogge med personer bag, der minder om mig, fx My Heart Is Not Empty (Quyen), InOmaniaParatus (Rikke) og Pretty Woman (Camilla, igen) og så de rigtig inspirerende og store blogs, som alle står i min sidebar under "Needs" :) Gider derfor ikk linke nu ;)

3. Favorit farver?
Hmm. Når det gælder tøj; alt, undtagen sort, tror jeg. Ellers er pink og mint nok mine yndlingsfarver.

4. Yndlingsfilm?
Pyh, den er sgu svær. Er så dårlig til at huske og bedømme, hvilken der er bedst. Er vel oftest bare den jeg sidst har set, og dermed bedst kan huske. Sådan har det i hvert fald været alle de gange jeg har udfylft "venindebøger" :D Nu kan jeg så ikke engang huske, hvilken jeg sidst har set. Flot! ;)

5. Hvilket land vil du helt besøge og hvorfor?
Damn, det svært det her. Hæ-hæ.. Altså, Frankrig, nærmere bestem Paris, simpelthen fordi det har det der ry jeg bare gerne vil opleve. hvis det gir mening. Og ellers USA igen. Fordi der er landet over alle lande. Sådan cirka.

5 blogge med under 100 faste læsere, som jeg vil tagge :

Håber I alle syntes om denne slags posts, og at jer taggede vil lege med! :)

Ingen kommentarer: