1. aug. 2011

Urban ...


Sidder i sengen og stener facebook og blogs mens jeg en gang i mellem snupper en toffifee. Købte en 48-stk i tax-free. Ved ikk hvor meget billigere den var, men cravede virkelig noget chokolade, haha. Er også lidt federe end de normale pakker m 15 stk. :D

Nå, men er ikke kommet spor videre med det der klædeskabs/stilsikkerhed, eller hvad jeg nu skal kalde det. Og det er efterhånden ret længe siden jeg sidst skrev om det. (skal se om jeg kan finde indlægget til brug igen - yup dér var det!). Det er både op- og udrydning det drejer sig om for mig, men også at finde de rette basis ting, og så de ting der definere min stil, eller hvordan jeg nu skal beskrive det. Jeg tror det er cirka sådan (:
Til dét kunne jeg netop godt bruge sådan en nederdel her, og de dér shorts er virkelig også too cool og ret meget mig, selvom jeg ikke er kristen overhoved ;) (må man så godt gå med kors? fordi de er flotte?)
Urbanears'ne er også virkelig fede, men må lige styre mig, har jo lige fået et par supergode hørebøffer, selvom de er lidt uhandy. Og halvkedelige.
Når man så køber sig et par magasiner til sommerferielæsning, bliver det endnu sværere ikke at ønske sig en million ting. Som man bare har brug for ;) suk...

Ingen kommentarer: